Mesto je bilo nekoč polno avtomobilov, nenehnega hupanja in prometnih zamaškov.
Vsako jutro so se ljudje jezili nad dolgimi kolonami in iskanjem parkirnih mest. z razvojem električnih vozil pa so tržišče stopili tudi električni skiroji in dosti se je spremenilo. Prvi električni skiroji so se pojavili skoraj neopazno, le nekaj jih je bilo parkiranih po pločnikih. Kaj kmalu pa si jih ljudje začeli opažati in preizkušati. Z vsako vožnjo se je širila vest o njihovi uporabnosti. Bili so hitri, lahki in enostavni za uporabo. Ni bilo več potrebno čakati avtobusa ali pa iskati parkirišča, le skočil si nanj in se odpeljal cilju nasproti. V nekaj mesecih so električni skiroji preplavili mesto. Vsak kotiček je imel svojo postajo za izposojo. Ljudje pa so jih začeli uporabljati za hitre opravke, pot v službo ali pa preprosto za sproščeno vožnjo po mestnih ulicah. Pisarniški delavci so na sestanke prišli brez zamud, študentje so hitreje prišli na predavanja, turisti pa so z lahkoto raziskovali znamenitosti. Moj prijatelj, mlad programer, je bil eden prvih, ki je skiro uporabljal kot glavni prevoz. Prej se je vsak dan jezil nad dolgimi vožnjami z avtobusom, zdaj pa je v nekaj minutah prispel v službo. Tako je prihranil skoraj eno uro časa na dan. Tudi mestne oblasti so hitro prepoznale prednosti novega trenda.
Uredili so posebne steze za skiroje, da bi bile vožnje varnejše in povečali število polnilnih postaj. Ulice so tako postale tišje, zrak čistejši, prometni zastoji pa manj pogosti. Seveda pa ni šlo brez težav. Nekateri so puščali skiroje na neprimernih mestih, drugi so se vozili prehitro in tako ogrožali pešce. A s časom so se uvedla pravila, tudi kazni za nepravilno parkiranje in pa obvezna uporaba čelade, kar je izboljšalo varnost za vse. Tako so električni skiroji ne le skrajšali poti, ampak so korenito spremenili način, kako ljudje dojemajo urbano mobilnost.
Mesto je postalo bolj dinamično, manj hrupno in bolj prijazno do pešcev. Ljudje so uživali v svobodi gibanja in preprosti vožnji skozi ulice.